torsdag 17 februari 2011

Nu tar vi helg


Äntligen torsdag och det betyder helg! Vi är nämligen lediga från skolan på fredagar.
Men nu är det 2 månader lia på tur så det blir inget mer av det på ett tag. Därför gäller det att slappa och njuta till max i morgon.
Idag redovisade vi vårt projekt och det gick jättebra. Kul att se vad dom andra i klassen pysslat med den senaste veckan med.
Ikväll kommer min M hem igen och då kommer även lite bilder på projektet (kan inte lägga in bilderna på min dator som är några hundra år gammal).


I eftermiddags har jag varit hos underbara Lone på ansiktsbehandling. Otroligt skönt!
Hon lärde mig hur jag ska andas och lite småknep när man är stressad och har mycket i huvudet, väldigt intressant.
Hon sa även att jag baara skulle slappa ikväll, så jag lyder det rådet och lägger mig i soffan och kikar på veckans sista avsnitt av Stylisterna.
Förresten!! Tack Ulla & Gösta (Kustens Ljus) Köpte denna fina jeansklänningen för pengarna!
Ha en härlig kväll vänner!

Inga kommentarer: