måndag 25 oktober 2010

Idag hände något konstigt

Jag följde med Markus till gymmet. Tog ett bra tag att leta fram träningskläderna, skorna och vattenflaskan som inte använts på ganska länge.
Flaskan hittade jag på golvet inne i Markus garderob. Hur hamnade den där?!
Men nu är allt i alla fall hittat och jag har tränat. Kommer antagligen inte komma ur sängen i morn men jag känner mig väldigt duktig.


Nu är vi inne på sista veckan på praktiken. Idag gjorde jag och Evalotta tavlor till vår senaste miljö. Operation tv-bänksrum som vi kallar det. Jag tror det kommer bli riktigt bra. Allt är i princip klart förutom en tapet som vi väntar på. Bilder kommer på det längre fram.

Så länge kan ni kika på tavlorna som blev klara idag.

Såhär såg dom ut innan... lite mindre roliga.

Inga kommentarer: