torsdag 3 februari 2011

Ge mig ett projekt!

Jag håller på att bli knäpp. Är så sugen på en nytt kreativt projekt nu, så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Huvudet snurrar, jag kan inte sova och framför allt kan jag inte sluta tänka på inredning.
Jag behöver nog sluta skolan och börja jobba nu om jag inte ska gå helt crazy i mitt egna hem.

Det har varit för många veckor med ämnen som projektledning och ledarskap, men nästnästa vecka får vi ett nytt hemligt projekt i skolan. Gissar på att vi ska få hjälpa olika butiker med att göra det visuellt finare och även öka försäljningen såklart.

Men jag kan inte vänta tills dess så i morgon tar jag en tripp till Ikea, måste köpa något, typ påslakan och ramar.

Tror helt klart att jag valt rätt utbildning i alla fall!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till Butik Drängestugan:)Kram Pia

Liselott sa...

Hade passat perfekt om det låg lite närmre! Söker nämligen ett projekt till examensarbetet! =)

anna sa...

Bra där att det känns rätt! Vad snyggt stiftet var :-)

kram