onsdag 10 augusti 2011

Mer inköp


Nu har jag suttit med inköp i två dagar och det har varit fantastiskt kul.
Bara det att få vara med i processen innan varan når butiken och träffa alla människor bakom kollektionen.
Det är svårt att förutspå vad som kommer funka och vad man ska köpa volym av, men jag har gått på magkänslan. Det är ju trots allt mitt första inköp.

Nästa inköp är redan om två månader och det ser jag redan fram emot.
Idag kom det även en inspiratör och pratade om motivation och inställning. Riktigt givande!

Nu har jag massa energi till jobbet imorn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var jobbar du nånstans och som vad?:) Låter väldigt roligt iallafall:) Tack för en bra blogg:)

Anonym sa...

Tack för en trevlig blogg, men även jag blir himla nyfiken på vart du jobbar och med vad? :)

Liselott sa...

Jag jobbar som butikschef i en klädbutik. Vilka är det som frågar? =)