söndag 22 augusti 2010

Mitt flickrum

Sitter i mitt gamla flickrum som numer tillhör lillasyster. Tapeten som jag omsorgsfullt valde, sitter kvar än och den är inte så dum nu heller. Bra val!
Rummet var inte så här fint och välstädat när det tillhörde mig. Inte ens när det var nystädat. Var är temuggarna, med gammalt te i? Var är alla använda kläder? och var är alla ouppackade gympapåsar? Konstigt! Är vi verkligen släkt?
Jag bjuder på några gamla bilder från tiden då rummet var mitt!


Jag och Carro i Bulgarien

Carro och Rebecca med tapeten på mitt rum.

En bild på tuffa tjejer i Bulgarien. Ja, jag har rosa strumpbyxor! Och jag vet verkligen inte varför!!
Nej det är ingen cigarr, jag tror det är något ätbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En korv?

Anonym sa...

Haha,men vi är släkt även om man inte alltid kan tro de:PJag kanske borde bli lattare?Eller du som mig?:S Så kommer vi bli mer lika:P