tisdag 31 augusti 2010

Mode & Trender


Igår började vi läsa en ny kurs som håller på i två veckor. Den kallas Mode & Trender och kanske låter lite roligare än vad den faktiskt är. Dagens lektion hade vi på Röhska museet, där vi tittade på olika inredningsstilar från sent 1800-tal fram till idag.
En av uppgifterna är att skriva ett arbete på 8 sidor och jag har fått 50-tal. Borde verkligen sätta mig med det nu...

..men det är ju mycket roligare att leka med mina nya presenter. Så det gör jag istället. Dessutom blev jag helt plötsligt väldigt sugen på att gå en lååång promenad så det ska jag göra nu.

2 kommentarer:

anna sa...

Fina presenter! Det funkade bra att lägga ut en önskelista ;-)
Så det är ganska trist i skolan denna veckan då? Jag får ta igen en annan gång.

Kram anna

Liselott sa...

Det funkar bra! Det kan jag rekommendera Haha! Blev jätteglad för allt fint!
Men var har du tagit vägen? Har inte sett dig sen skolan började igen!
Du får ta och komma tillbaka nu!
Kram