torsdag 6 maj 2010

Fika Fika Fika

Har haft en bra vecka där jag hunnit träffa mina goa vänner. Promenad med Carro, fika med Anna och idag fika med Sheyda.
Både Anna och Sheyda ska söka till Handelsakademin och jag håller mina tummar att ni kommer in. Hoppas att jag har kunnat bidra med lite kreativitet trots att jag varit helt tom i huvudet efter lian.

I morgon ska vi göra om en toalett på lian. Just nu är det mörkbrunt, med en brun/grå/silvrig/hemsk tapet. Inte så värst snyggt med andra ord. Men det ska jag och Klara fixa till. Bilder kommer så fort det är klart.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Iiinte mig/oss faktiskt...!!!!?!?!?:-) puss från Rebecca Norman och Maja Norman

Anonym sa...

tack bobi för hjälpen nu får vi hålla tummarna :)

Liselott sa...

Men vi kan väl fiika nästa vecka?!!? Saknar er, Rebecca & Maja!

Så lite Bobi! =)