måndag 3 maj 2010

Glass och genvägar


Mitt nyttiga liv fortsätter och nu är jag uppe i två dagar, inte illa. (Bortsett från en glass, det var ju sol på rasten).
Men annars har jag ätit nyttigt, hällt i mig citronvatten och varit ute
och gått. Kom på mig själv med att ta genvägar, men man får vara glad för det lilla. Kan ändå säga att jag gått två dagar i rad.
Underbart väder ute, förutom allt pollen då.

En liten uppdatering om lian är kanske på sin plats. Vi fick ett otroligt roligt projekt idag, nämligen att göra om personalmatrummet. Vi fick fria händer men ingen budget, bortsätt från ca 50 kr att handla någon blomma för.
I morgon lägger jag in både före- och efterbilder för jag tror vi blir klara i morgon.
Undrar hur mina klassisar har det på sina lior. Hoppas ni har det bra!?

Nu blir det grönt te! (nyttigt)

Kram på er


1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm nu vill jag ha glass! Va duktig du är som tränar!