torsdag 22 juli 2010

Helsingborg

Nu är jag tillbaka i Falkenberg efter en jättemysig visit i Helsingborg. Träffade Anna och Tinna två barndomsvänner som jag inte träffat på flera år.
Vi hälsade på hemma hos Tinna där vi fick världens godaste hummersoppa som hennes egna kock lagade till.
Sen blev det en hel del dagens och bubbel innan vi åkte till stranden för ännu mer. Den godaste jordgubbsmojiton jag någonsin druckit hittade vi på Beach Club nere på stranden. Prova den om ni får chansen!'

Nu har jag helt och hållet tappat rösten så det får bli att skriva lappar närmsta dagarna!


Jag Anna och Mikael (Tinnas son)


Restaurang Barfota & Beach Club.


Tack Anna & Tinna för en jättemysig dag och kväll!

2 kommentarer:

Tinna sa...

åh vad fint, fina bilder :) Var otroligt kul att få er på besök! Tack :) Kramar

Lore sa...

Tack själv hade kanon Mysigt. Men tycker så synd om dig som tappa rösten haha. Fin cykeln blev med :-)) kramkram på dig