torsdag 30 december 2010

Är det nyår?


Jag är en person som alltid är ute i sista sekund.
Om jag ska på bröllop vet jag först samma dag vad jag ska ha på mig, och då upptäcker jag såklart att jag inte har strumpbyxor. Därför blir det oftast ganska stressigt.

Nu har jag jullov, är ledig och ska försöka att vara förberedd inför i morgon. Det är ju inget nytt att det är nyårsafton i morgon, det har man ju vetat ganska länge.

Så idag kan jag bocka av

Strumpbyxor CHECK (2-pack det kallar jag förberedd)
Nyårs-outfit CHECK (ok jag har inte bestämt mig än men jag har två varianter)
Skumpa CHECK (Kanske inte fixade det själv, men det är hursom fixat!)
Målat naglarna CHECK (kommer det hålla tro?)

Har jag glömt något?

3 kommentarer:

evalotta.sundling@gmail.com sa...

Hur ska du fira då? :)

anna sa...

Gott nytt år på dig! Jag snor din happy skylt till min blogg, den passar bra och idag är jag för trött för att finna nåt nytt. Hoppas ok!

kram och god fortsättning!

Liselott sa...

Hahah klaaart det är!!
Gott Nytt år på dig!!