onsdag 1 december 2010

Jag tror jag håller på att bli galen!


Jag är inne i en dålig period!
Allting är fult.
Senaste veckan har jag slängt massa kläder, sålt en del med.
Och nu har jag INGENTING att ha på mig.
På min klädhäst hänger några stackars sommarklänningar och väntar på sommaren. På golvet ligger mjukisbyxor, stora myströjor och raggsockar i en hög. Det är det enda jag har på mig för tillfället eftersom det är så himla kallt!

Vaknade i morse och ville helt plötsligt bli brunhårig. Håller jag på att bli galen!?!

3 kommentarer:

Lore sa...

Vad du än gör, bli inte brunhårig. :-)) får säga att för mig går det bra att inte frysa. E kanske absolut det värsta jag vet o klär därför på mig onödigt mye. :-)

Anna sa...

haha samma här bob

Lisa sa...

tror du skulle passa jättebra som brunhårig!