tisdag 23 mars 2010

Kommentarer

Det har varit lite problem på med att lämna kommentarer på min blogg. Hoppas att det fixas snart. 
Så länge går det bra att klicka på rubriken på det inlägg man vill kommentera, längst ner finns en ruta och där är det bara att fylla i.
Eller kan man klicka på tidpunkten under varje inlägg och kommer även då till "lämna kommentar". Jättekul att läsa så skriv gärna kommentarer!


I morse försov jag mig ordentligt och när jag väl vaknade upptäckte jag att jag var vrålförkyld. Så nu sitter jag i soffan med en stor kopp te.
Missar tyvärr en lektion i photoshop idag, det här lyckades jag göra igår.

Markus i New York maj 2009

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej! fick ditt sms,dock försent kl 16 så jag hann inte säga nått till Mia.Well kommer du imorgon?förresten vilka fina bilder ni tog!

Liselott sa...

Ingen fara, jag fick tag i Carro som sprang och sa till.
Imorn kommer jag, måste lära mig något till tentan på fredag =)