måndag 15 mars 2010

Tack för en mysig helg

Grattis Anna Bergendahl! (hejade tyvärr inte på dig)

Igår flyttade helgens sambo ut, och ordinarie sambo är åter på sin plats. Hade en jättemysig helg med fika, shopping, vin, och pianobar. Vi gick inte hem ifrån Incontro förrän det började tändas upp i taket, eller vi gick först när det tändes upp till max. Då kände vi att det inte var så smickrande ljus längre.
Det råkade bli lite shopping i lördags i alla fall, en tröja BARA, inga konstigheter. Det är jag väl värd. Och ett liiiitet läppstift också... det vet jag inte om jag är värd men nu är det köpt.

Nu ska jag försöka ägna mig åt lite tentaplugg i marknadsföring, för på fredag är det tenta nummer två i detta fantastiska ämne. Önska mig lycka till!

Stickad tröja från Gina Tricot

Jag och helgens sambo Caroline


Inga kommentarer: