måndag 22 mars 2010

Nu har jag också gjort det!


Idag var jag mamma och syster Elin i en studio och blev fotade. Det var riktigt kul faktiskt.
Kändes väl kanske inte helt naturligt att stå och posa och jag hade väl ungefär två olika ansiktsuttryck haha! ..Som jag kallar kaninen, och d arm.

Förresten så vill jag passa på att be om ursäkt till alla er som kommer få ett sms/mail/telefonsamtal från studion vi var hos idag. Om man gav 8 nummer fick man en bild gratis (eller utan extra kostnad som jag nyss har lärt mig att det heter), och om man gav 20 nummer fick man en ögonpenna i brunt-lila som var skitful. Men självklart skrev jag ner 20 nummer och ögonpennan är min!

Här får ni ett litet smakprov!





5 kommentarer:

evalotta.sundling@gmail.com sa...

Ååh vad fina bilder! Skitsnygg! Varför sa du inget idag!? Det är ju hur kul som helst ju :)

Liselott sa...

Jag sa inget ifall jag kanske inte skulle köpa några bilder haha! Men några blev det i alla fall.

hanna sa...

Vart tog ni det nån stans?=)

Liselott sa...

Korten tog vi på The Studio i Göteborg. Jättekul!

Hampan sa...

gud va fina bilder