lördag 22 januari 2011

Ernst

Igår var det en lång dag. Fram och tillbaka till Sthlm i buss och en heldag på Formex med massa intryck.
Men det var riktigt kul. Höjdpunkten med dagen tror jag var Ernst´s föredrag, han är ju bara såå härlig!


Det var första gången jag var på formex, får man säga att man är liite besviken? Det kanske är jag som inte är en rutinerad besökare, men jag hade efterlyst lite mer variation, och även
inspiration.
Det kanske helt enkelt tar ett tag att smälta allt bara.

Några montrar stack ut lite extra bland annat den här med gräsgolv, små sjöbodar, väldigt mycket ljus och fina färger.


En annan favorit var af swedalas monter. Den var riktigt fin och inspirerande! Kan ha att göra med mitt eu-pall missbruk med, som man för övrigt kunde se i många montrar. (Eu-pallar alltså!)

Mysig säng på lastpallar.


Inga kommentarer: