fredag 28 januari 2011

Underbar dag!

Det är fredag och tentan i projektledning gick faktiskt bra!!

Tyckte jag var värd att "unna mig" lite (istället för att tröstshoppa som jag annars hade tänkt, det finns alltid en anledning att shoppa).



Har ju länge väntat på black pearl lacket från Chanel, ofta tar dom ju slut på bara två dagar. Men inne på NK fanns några få kvar så jag haffade ett snabbt!
Verkligen fint. Sen blev det lite smink också. Skulle egentligen bara hälsa på Rebecca på jobbet, men rätt som det var satt jag i stolen och blev mejkad.

...det blev en tröja också (woops).
Ikväll blir det räkmacka!
Som sagt: Underbar dag!

Black Pearl Chanel

1 kommentar:

ema sa...

du har ingen lust att ta dig an en utmaning o försöka inreda min 24kvadratare studentlya :)
vet liksom inte vart jag ska ställa allt :(


har bild på bloggen.
Älskar din blogg!!!