tisdag 25 januari 2011

Klickelliklick!

Det här med näthandel är farligt. I söndags när jag låg bakis i soffan kände jag tydligen för att shoppa (fast utan att lämna soffan).
Och det gjorde jag också, lätt som en plätt.
www.hm.com klick klick klickelliklick.
Du har 3 varor i din korg, tungt att bära är det inte heller, inte ens med 10 varor.
=Farligt!
Vad jag minns klickade jag hem en kavaj och en topp, men vad som exakt beställdes återstår att se, när jag om några dagar traskar och hämtar mitt paket.








2 kommentarer:

ann-ida sa...

Haha jag har redan hämtat ut två paket från H&M.com denna veckan, farligt det där :) Drömde förresten en jättekonstig dröm häromnatten där du sa att Nathalie Schuterman var din mamma och att det var jättehemligt. knasigt ;)

Liselott sa...

Hahah gud va roligt!! Liselott Schuterman passar ju fint =)