onsdag 26 januari 2011

Sötaste bloggen

Listan på bloggar jag följer blir bara längre och längre.
Vissa är faktiskt beroende framkallande!

Den sötaste av dom alla, som man bara smälter när man läser är ju denna.
Lille Todd 1 år som berättar om sin vardag och hur han ser på saker.
Nyligen var han på spa med sin tjej.
Jag dör lite grann, så söta är dom och vilket fint namn!
För övrigt har Todd en väldigt cool faster med, Carolina Gynning.



"Har känt mig lite risig på sistone. Den kalla vintern har gjort mig torr i hyn, dagis är emellanåt ett ansträngande heltidsjobb och alla intryck får mig att sova dåligt om nätterna. Jag pratade med min tjej om detta och då kom hon med ett suveränt förslag. Lite tjejigt kanske men hon föreslog att vi skulle gå på skönhetssalong och det lät faktiskt riktigt skönt att bara bli ompysslad. Så vi checkade in på Salveo Hudvård i Gessie och det kan jag varmt rekommendera! Resultatet är fantastiskt, jag ser visserligen ett halvår yngre ut och det var kanske inte exakt vad jag ville (eh...kul att se ut som 8-månader igen!) men jag är så len och fin. För att inte tala om Isabelle som fullkomligt strålar. En primadonna!"

Inga kommentarer: