söndag 30 januari 2011

Mätt

Då var det söndag igen!
Har haft en mysig ätar-helg skulle man kunna säga.
Började fredagen med räkmacka, chips och Ben & Jerry glass.
Fortsatte lördagen med en lång brunch på Soho med M. På kvällen var jag hemma hos Carro med ett litet gäng tjejer. Där blev det thaimat, ostbricka, vin och choklad. Mysigt!
Idag var det 90-årskalas på Heaven 23, blev en räkmacka till och en öl...
Och slutligen kvällsfika hos fina Carro med frallor och te. Supermysigt men nu spricker jag snart!

Efter jag har varit hemma hos Carro och sett hennes fina lägenhet, vill jag bara högtrycksmåla hela vår lägenhet vit. Den är i och för sig till största delen vit men ändå. Jag vill att ALLT ska vara vitt.

Blir jag aldrig nöjd!? Nää det verkar inte så, tyvärr..

Bild från google

1 kommentar:

Marcus sa...

Gillar du vitt så kika in en kompis blogg.
http://vitaparlor.blogspot.com/